دیدار فولاد - نساجی تکرار می شود
کد خبر: ۲۹۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های لیگ برتری فوتبال صادر کرد.دیدار تیمهای نساجی مازندران و فولاد خوزستان در هفته 23 لیگ برتر که قرار بود در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار شود، به دلیل عدم حضور تیم فولاد خوزستان به خاطر داشتن چند بازیکن و کادر فنی مبتلا به کوید - 19 برگزار نشد.
به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی و سایر قراین و امارات موجود در پرونده فوق، عدم حضو تیم فولاد خوزستان موجه بوده و بنا به ملاک ماده 63 مقررات انضباطی مصوب سال 1397، حکم بر تکرار بازی موصوف صادر میشود. (این رای ظرف مدت یک هفته در کمیته استیناف قابل تجدیدنظر است)
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین