حال نماینده مردم ارومیه در مجلس خوب است
کد خبر: ۲۹۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: وضعیت عمومی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خوب است.جواد آقازاده در گفت وگو با ایسنا افزود: وضعیت عمومی جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی که چند روز پیش با مثبت شدن تست کرونا بستری و قرنطینه شده بود، خوب است.
وی یاد آور شد: جلال زاده هم اکنون دریکی از بیمارستان های ارومیه بستری و تحت درمان و مراقبت های پزشکی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اظهار کرد: ریه های دکتر جلال زاده همچون سایر بیماران کرونا درگیر این بیماری است که هم اکنون وضعیت خوبی دارند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین