|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۶:۰۸

نماینده مجلس: شب گذشته هیچ گونه انفجاری در شهرقدس رخ نداده / فقط به سبب فعالیت اداره برق، قطعی برق داشتیم

کد خبر: ۲۹۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱

نماینده مردم شهریار و شهر قدس در مجلس یازدهم تاکید کرد که شب گذشته هیچ گونه انفجاری در این منطقه رخ نداده و فقط به سبب فعالیت اداره برق قطعی برق در شهرستان قدس داشته‌ایم.

حسین حق‌وردی در گفت و گو با ایسنا، ئ درخصوص برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی از کاربران از جمله اکانت‌های ضد انقلاب مبنی بر وقوع انفجار در منطقه غرب استان تهران و شهر قدس، بیان کرد: در منطقه شهر قدس، شهریار و ملارد که حوزه انتخابیه بنده است هیچ‌گونه انفجاری نداشته‌ایم.

وی در ادامه تاکید کرد: در محدوده شهرستان‌های غرب استان تهران یعنی قدس و ملارد و شهریار هیچ گونه حادثه‌ای ناشی از انفجار در شب گذشته نداشته ایم.

نماینده مردم شهریار و ملارد و شهر قدس در مجلس یازدهم تصریح کرد: شب گذشته فقط در شهرستان قدس قطعی برق داشتیم که به سبب فعالیت های دوستان اداره برق بوده است.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین