دستور پذیرش بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا در تمام بیمارستانهای تهران
کد خبر: ۲۹۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸

معاون درمان وزارت بهداشت در بخشنامه ای اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی کلیه بیمارستانها و مراکز درمانی شهر تهران به استثناء بیمارستانهای تکتخصصی چشم، ارتوپدی و قلب موظف به پذیرش کلیه بیماران مشکوک و مبتلا به کووید ۱۹ شدند.به گزارش ایسنا، در متن بخشنامه دکتر قاسم جانبابایی با عنوان پذیرش بیمارن مبتلا به کووید - 19 در کلیه بیمارستان های شهر تهران، خطاب به روسای دانشگاههای علوم پزشکی، تهران، ایسنا و شهید بهشتی آمده است:« احتراماً با عنایت به شرایط موجود و ضرورت تداوم مدیریت ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به کووید19 خواهشمند است دستور فرمایید تا اطلاع ثانوی کلیه مراکز آموزشی، درمانی و بیمارستان های شهر تهران به استثناء بیمارستان های تک تخصصی (چشم، ارتوپدی، قلب) موظف به پذیرش کلیه بیماران مشکوک و مبتلا به این بیماری می باشند.
بدیهی است در صورتیکه بیمار بد حال به بیمارستانی مراجعه نماید و تخت های آن ظرفیت خالی نداشته باشد، لازم است با پیش بینی تمهیدات، وضعیت بیمار را پایدار و سپس با اخذ پذیرش از طریق ستاد هدایت، به بیمارستان های تابعه دانشگاه خود ارجاع نمایند.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین