شجاعی مجاز به همراهی تراکتورسازی شد
کد خبر: ۲۹۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز طبق استعلام از کمیته استیناف در هفته بیست و سوم لیگ برتر محروم نیست.به گزارش ایسنا، درباره محرومیت سه جلسه مسعود شجاعی و با توجه به وجود ابهام در تفسیر رای کمیته استیناف، کمیته مسابقات مجددا استعلام لازم را از کمیته استیناف به عمل آورد لذا با توجه به اعلام و تایید کمیته استیناف، محرومیت مسعود شجاعی از سه به دو جلسه کاهش یافته و این بازیکن میتواند تراکتور را در بازی با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و سوم لیگ برترهمراهی کند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین