نتیجه تست کرونای نماینده شاهین شهر مثبت شد
کد خبر: ۲۹۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۰

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهینشهر و میمه، از ابتلا "حسینعلی حاجی دلیگانی" به کرونا خبر داد.علی پارسا، در گفت و گو با ایسنا، ضمن تایید ابتلای نماینده شاهین شهر و میمه در مجلس به کرونا، اظهار کرد: نتیجه تست ابتلا به کووید۱۹ حسینعلی حاجی دلیگانی امروز جمعه مثبت اعلام شد.
وی افزود: حال عمومی حاجیدلیگانی مساعد بوده و در قزنطینه خانگی بهسر میبرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین