تعطیلی یک بانک در گرگان به خاطر کرونا
کد خبر: ۲۹۸۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۶
فرماندار گرگان از تعطیلی یک شعبه بانک در شهر گرگان به خاطر شیوع کرونا بین کارمندان این بانک خبرداد.محمد حمیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از هفت کارمند یک بانک در شهر گرگان ۶ نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند و مجبور شدیم این شعبه بانک را از یک هفته قبل تعطیل کنیم.
وی با اشاره به اینکه گرگان در وضعیت زرد کرونا قرار دارد، گفت: از همشهریها میخواهیم پروتکلهای بهداشتی را با جدیت رعایت کنند تا شرایط به سمت وضعیت قرمز و افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا نرود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین