رامبد جوان: حیف شد که گرجستانی رفت
کد خبر: ۲۹۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
جوان گفت: سیروس گرجستانی آدمی بسیار دوستداشتنی، مهربان و صبور بود. سرصحنه خیلی خوش اخلاق بود و با همه شوخی میکرد ولی در عین حال در کارش بسیار جدی بود؛ آنقدر جدی که ترجیح میدادی از او فاصله بگیری تا تمرکزش به هم نریزد.

رامبد جوان که تجربه همکاری با سیروس گرجستانی را در فیلم «قانون مورفی» داشت، او را بازیگری دوستداشتنی دانست گفت: حیف شد زود از دنیا رفت.این بازیگر و کارگردان سینما که سیروس گرجستانی یکی از آخرین کارهای سینماییاش را با فیلم «قانون مورفی» او ثبت کرده بود، در گفتوگویی کوتاه با ایسنا بیان کرد: سالها بود که من و آقای گرجستانی حرفش را میزدیم که با هم کار کنیم و بالاخره در «قانون مورفی» این اتفاق افتاد. من با عشق و افتخار از او دعوت کردم تا در این فیلم بازی کند و وقتی قبول کرد، همه خیلی خوشحال شدیم.
جوان گفت: سیروس گرجستانی آدمی بسیار دوستداشتنی، مهربان و صبور بود. سرصحنه خیلی خوش اخلاق بود و با همه شوخی میکرد ولی در عین حال در کارش بسیار جدی بود؛ آنقدر جدی که ترجیح میدادی از او فاصله بگیری تا تمرکزش به هم نریزد.
او با اشاره به درگذشت ناگهانی این بازیگر گفت: سیروس گرجستای کارهای زیادی در طول سالها فعالیت خود انجام داده که برخی آثارش هم ماندنی شدند. خیلی حیف شد که رفت.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین