ظریف و صالحی به کمیسیون امنیت ملی میروند
کد خبر: ۲۹۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: محمد جوادظریف وزیر امور خارجه و علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی روز یکشنبه آینده در این کمیسیون حضور می یابند.ابوالفضل عمویی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه موضوعات مشترک کمیسیون و وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی بررسی می شود.
وی افزود: در این جلسه همچنین موضوع قطعنامه شورای حکام آژانس انرژی اتمی هم مورد توجه خواهد بود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین