نسل پنجم تلفن همراه تا دو هفته آینده رونمایی می‌شود

کد خبر: ۲۹۷۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷


محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن انتشار مطلبی در حساب توئیتری خود از رونمایی نسل پنجم تلفن همراه در تهران طی هفته‌های آینده خبر داد.

جهرمی در توئیتر خود نوشت:

"نسل پنجم تلفن همراه (۵G) به ایران رسید. رونمایی در تهران، دو هفته‌ی دیگر."
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین