ویدیو/ تشکر پزشک متخصص که ضرب و شتم شده بود، از مردم
کد خبر: ۲۹۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
دکتر محمد ابوترابی پزشک متخصص بیهوشی بیمارستان پیرانشهر که به شدت مورد ضرب و شتم همراهان بیمار مبتلا به کرونا قرار گرفته بود، در پیامی از همدلی مردم ایران تشکر کرد. او ابراز امیدواری کرده که اینگونه رفتارها دیگر تکرار نشود و نگاه با تعقل به کادر درمان، جایگزین خشونت گردد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
