ویدیو/ تشکر پزشک متخصص که ضرب و شتم شده بود، از مردم

کد خبر: ۲۹۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
دکتر محمد ابوترابی پزشک متخصص بیهوشی بیمارستان پیرانشهر که به شدت مورد ضرب و شتم همراهان بیمار مبتلا به کرونا قرار گرفته بود، در پیامی از همدلی مردم ایران تشکر کرد. او ابراز امیدواری کرده که اینگونه رفتارها دیگر تکرار نشود و نگاه با تعقل به کادر درمان، جایگزین خشونت گردد.
برای  مشاهده "ویدیو" روی "عکس" کلیک کنید
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین