|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۳۱

پیشنهاد تعطیلی هفت شهر قرمز هرمزگان به ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارائه شد

کد خبر: ۲۹۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹

استاندار هرمزگان براساس تفویض اختیارات ستاد ملی مدیریت کرونا به استانداران امروز در این جلسه پیشنهاد تعطیلی شهرهای قرمز هرمزگان را حداقل به مدت یک هفته به ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارایه کرد.

این پیشنهاد امروز یکشنبه همراه با جزییات به ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و درخواست تعطیلی ۷ شهر قرمز بندرعباس، حاجی آباد ، قشم، رودان، بندرلنگه و میناب و کیش ارسال می شود.

این تعطیلی احتمالا پس از موافقت ستاد ملی کرونا از چهارشنبه همین هفته اعلام شود.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین