ویدیو/ خروج دو فضانورد از ایستگاه بین المللی فضایی

کد خبر: ۲۹۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
رابرت بنکن و کریس کسیدی، دو فضانوردی هستند که سه هفته قبل، ناسا توانست پس از چند دهه استفاده از امکانات روسیه، آنها را با فضاپیمای آمریکایی به فضا بفرستد.
برای  مشاهده "ویدیو" روی "عکس" کلیک کنید
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین