ویدیو/ خروج دو فضانورد از ایستگاه بین المللی فضایی
کد خبر: ۲۹۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
رابرت بنکن و کریس کسیدی، دو فضانوردی هستند که سه هفته قبل، ناسا توانست پس از چند دهه استفاده از امکانات روسیه، آنها را با فضاپیمای آمریکایی به فضا بفرستد.