جهانگیری:گرانی هنوز برای مردم آزار دهنده است
کد خبر: ۲۹۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷

معاون اول رئیسجمهور تاکید کرد که مجموعهای از مدیران در سراسر کشور تلاش کردند تا مردم از نظر تامین کالاهای اساسی با مشکل روبه رو نشوند.به گزارش ایسنا اسحاق جهانگیری با انتشار کلیپی در صفحه شخصی خود در ایستاگرام نوشت:
« ملت ایران از تهدیدهای ناشی از تحریم و کرونا به فضل الهی سربلند بیرون آمدند. مجموعهای از مدیران در سراسر کشور تلاش کردند تا مردم از نظر تامین کالاهای اساسی با مشکل روبه رو نشوند. هرچند گرانی هنوز برای مردم آزاردهنده است.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین