برکناری «دو نفری که در تخریب خانه آسیه پناهی نقش داشتند»
کد خبر: ۲۹۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از آخرین جزئیات رسیدگی به پرونده تخریب خانه آسیه پناهی خبر داد. او گفت: دو نفری که در تخریب نقش داشتند از کار برکنار شدند و چون بدون مجوز اقدام به تخریب خانه کردهاند، گزارش تخلف اداری هم برای آن ارائه کردیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از آخرین جزئیات رسیدگی به پرونده تخریب خانه آسیه پناهی خبر داد.
حجتالاسلام درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا شخصی در پرونده تخریب خانه آسیه پناهی و مرگ وی بازداشت شده است یا خیر، گفت: این پرونده در بحث کیفری در حال رسیدگی است و دو نفری که در تخریب نقش داشتند از کار برکنار شدند و چون بدون مجوز اقدام به تخریب خانه کردهاند، گزارش تخلف اداری هم برای آن ارائه کردیم.
حجتالاسلام درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا شخصی در پرونده تخریب خانه آسیه پناهی و مرگ وی بازداشت شده است یا خیر، گفت: این پرونده در بحث کیفری در حال رسیدگی است و دو نفری که در تخریب نقش داشتند از کار برکنار شدند و چون بدون مجوز اقدام به تخریب خانه کردهاند، گزارش تخلف اداری هم برای آن ارائه کردیم.
منبع: ایلنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین