شبکه خانگی در کنترل صدا و سیما/ بزودی صدور مجوز سریالهای شبکه نمایش خانگی در اختیار صدا و سیما قرار میگیرد
کد خبر: ۲۹۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

روزنامه همشهری دیروز در گزارشی خبر داد که با توقف صدور مجوز سریالهای خانگی در وزارت ارشاد بزودی صدور مجوزها در اختیار صدا و سیما قرار میگیرد.در گزارش این روزنامه آمده: «شنیدههای همشهری حاکی از آن است که بهزودی هر آنچه در شبکه نمایشخانگی رخ خواهد داد در انحصار سازمان صداوسیما قرار میگیرد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان سینمایی کشور رسما نظارت بر تولید و ساخت و البته پخش محصولات شبکه نمایش خانگی را واگذار خواهندکرد.
بالاخره موضوع نظارت بر محتوای محصولات شبکه نمایش خانگی دامن سازمان سینمایی را گرفته و صدا وسیما متولی امور این حوزه خواهد شد. فارغ از اینکه ادامه راه شبکه نمایش خانگی با چه دستاندازهایی روبهرو خواهد بود، میشود از همین حالا برای اعمال موارد نظارتی و حذفی مدیران رسانه ملی در محتواهای تولید شده شبکه نمایش خانگی پیشبینیهای جذابی کرد. خطوط قرمزی که در تلویزیون با سینما کیلومترها فاصله دارد حالا در شبکه نمایش خانگی که کمی آزادانهتر از سینما هم عمل میکرد چه وضعیتی خواهد داشت؟»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین