ابتلای سخنگوی معروف آتش نشانی به کرونا
کد خبر: ۲۹۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به کرونا مبتلا شد.به گزارش ایسنا، جلال ملکی ضمن تایید ابتلای خود به بیماری کووید١٩ در این باره اظهار کرد: در حال حاضر به دستور پزشک در حال طی کردن دوران نقاهت و در منزل قرنطینه هستم.
وی با اشاره به لزوم رعایت نکات بهداشتی ادامه داد: علیرغم اینکه بسیاری تصور میکنند کرونا تمام شده اما اینطور نیست. مردم باید حتما فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و نکات بهداشتی که اعلام می شود را جدی بگیرند.
وی در پایان گفت: در دوران گذراندن این بیماری روحیه شرط اول است و کرونا شکست ناپذیر نیست. با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانیم این بیماری را شکست بدهیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین