|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۱:۳۱

رئیس پلیس بین‌الملل ناجا: پلیس بخارست گفته منصوری خودکشی کرده است

کد خبر: ۲۹۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰

رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی گفت که خودکشی و مرگ غلامرضا منصوری از سوی پلیس اینترپل در بخارست تأیید شد.

سردار هادی شیرزاد گفت: پیامی از اینترپل بخارست (کشور رومانی) دریافت کردیم مبنی بر اینکه برای فرد تحت تعقیب اعلان قرمز آقای «غلامرضا منصوری» یک حادثه غیرمترقبه رخ داده و وی خود را از پنجره هتل محل اقامتش در بخارست به پائین پرت کرده است.

وی تصریح کرد: پلیس بخارست با تاکید بر خودکشی آقای منصوری، فوت وی را تائید کرده است.

رئیس پلیس بین‌الملل ناجا خاطرنشان کرد: تحقیقات در این رابطه از سوی پلیس بین‌الملل جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد.

منبع: پایگاه خبری پلیس
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین