ظریف:روابط اقتصادی با سوریه را افزایش میدهیم
کد خبر: ۲۹۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتوگویی از تلاش برای بهبود وضع اقتصادی در سوریه و افزایش روابط اقتصادی با این کشور خبر داد.به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتینک، محمدجواد ظریف وزیرامور خارجه کشورمان روز سهشنبه به این خبرگزاری گفت که تهران تلاش خواهد کرد تا همکاری اقتصادی با سوریه را با وجود تحریمهای آمریکا موسوم به قانون سزار تقویت کند.
ظریف در این راستا گفت: ما با سوریه روابط اقتصادی قوی داریم و دوم این که این[موضوع] در ایران دارای جایگاه است. ما و دوستانمان در راستای توسعه وضعیت اقتصادی در سوریه فعالیت کرده و همکاری اقتصادی میان ایران و سوریه را ارتقا خواهیم داد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین