|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۶:۲۰

معزی: وزیر بهداشت از مردان صف اول نبرد با تحریم و کرونا است

کد خبر: ۲۹۷۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

معاون دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به حضور وزیر بهداشت در جلسه صبح سه‌شنبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، گفت: در همزمانی سهمگین ‎تحریم و ‎کرونا، تمام دولت در تکاپو است و در این نبرد تمام عیار، وزیر بهداشت از مردان ‎صف اول است.

به گزارش ایسنا، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«‏در همزمانی سهمگین ‎تحریم و ‎کرونا، تمام دولت در تکاپو است و در این نبرد تمام عیار، وزیر بهداشت از مردان ‎صف اول است. فشار به اندازه‌ کافی حداکثری هست که جایی برای جنگ روانی و شایعه‌سازی باقی نماند. دکتر نمکی در جلسه‌ امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت.»
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین