معزی: وزیر بهداشت از مردان صف اول نبرد با تحریم و کرونا است
کد خبر: ۲۹۷۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

معاون دفتر رئیسجمهور با اشاره به حضور وزیر بهداشت در جلسه صبح سهشنبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، گفت: در همزمانی سهمگین تحریم و کرونا، تمام دولت در تکاپو است و در این نبرد تمام عیار، وزیر بهداشت از مردان صف اول است.به گزارش ایسنا، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رئیسجمهور در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:
«در همزمانی سهمگین تحریم و کرونا، تمام دولت در تکاپو است و در این نبرد تمام عیار، وزیر بهداشت از مردان صف اول است. فشار به اندازه کافی حداکثری هست که جایی برای جنگ روانی و شایعهسازی باقی نماند. دکتر نمکی در جلسه امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین