وزیر بهداشت: استعفا ندادهام
کد خبر: ۲۹۷۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
سعید نمکی، وزیر بهداشت، درباره برخی اظهارات درباره استعفایش گفت: موضوع استعفای بنده صحت ندارد و من استعفایی تقدیم هیأت دولت نکردهام.وی در پاسخ به پرسشی درباره دلیل کمرنگ شدن حضورش در جلسات هیأت دولت گفت: طی روزهای گذشته بیشتر وقت بنده صرف رسیدگی به مشکلات استانی بوده است و بیشترین وقت خود را صرف برنامهریزی برای کاهش موارد ابتلا و پیشگیری از شیوع مجدد کرونا در این استانها کردهام.

وزیر بهداشت درباره برخی اظهارات درباره استعفایش گفت: موضوع استعفای بنده صحت ندارد و من استعفایی تقدیم هیأت دولت نکردهام. وی افزود: رسیدگی به مشکلات استانی دلیل کاهش حضور بنده در جلسات هیأت دولت بوده است.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، سعید نمکی، وزیر بهداشت، درباره برخی اظهارات درباره استعفایش گفت: موضوع استعفای بنده صحت ندارد و من استعفایی تقدیم هیأت دولت نکردهام.
وی در پاسخ به پرسشی درباره دلیل کمرنگ شدن حضورش در جلسات هیأت دولت گفت: طی روزهای گذشته بیشتر وقت بنده صرف رسیدگی به مشکلات استانی بوده است و بیشترین وقت خود را صرف برنامهریزی برای کاهش موارد ابتلا و پیشگیری از شیوع مجدد کرونا در این استانها کردهام.
وزیر بهداشت افزود: رسیدگی به مشکلات استانی دلیل کاهش حضور بنده در جلسات هیأت دولت بوده است.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین