پیشنهاد یک نماینده مجلس: یکی از خیابانهای تهران را به نام جورج فلوید نامگذاری کنید
کد خبر: ۲۹۶۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲

نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد که در اعتراض به نظام سرمایه داری و نژادپرستی غرب، یکی از خیابان های تهران به نام جورج فلوید نامگذاری شود.محمد مهدی زاهدی در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: «پیشنهاد دارم نام یکی از خیابان های تهران، در اعتراض به نظام سرمایه داری و نژادپرستی غرب به اسم جورج فلوید نامگذاری شود. امروز جمهوری اسلامی ایران، نقطه امید ملت ها برای مبارزه با استبداد داخلی و استعمار خارجی است.»
به گزارش ایسنا جورج فلوید، مرد رنگینپوستی است که حین بازداشت در شهر مینیاپولیس آمریکا به دست پلیسی سفیدپوست کشته شد و این موضوع اعتراضات گسترده ای را در آمریکا و بسیاری از کشورهای جهان به دنبال داشت.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین