بازی با اسلحه، جان کودک 10 ساله را گرفت
کد خبر: ۲۹۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
خواجه ندیک با بیان اینکه سال گذشته نیز شاهد چنین اتفاقی در روستای خبر شهربابک بودیم تاکید کرد: از والدین درخواست می شود اسلحه های شکاری را در دسترس کودکان قرار ندهند.

ب
ه گفته رئیس اورژانس شهرستان شهربابک، بازی با اسلحه شکاری و رها شدن تیر از آن، پسربچه شهربابکی را به کام مرگ کشاند.
محمد خواجهندیک روز چهارشنبه افزود: پسر بچه ۱۰ ساله شهربابکی در یکی از روستاهای حومه جوزم این شهرستان ساکن بود که به دلیل شدت جراحت ناشی از برخورد گلوله به شکمش در مسیر انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
خواجه ندیک با بیان اینکه سال گذشته نیز شاهد چنین اتفاقی در روستای خبر شهربابک بودیم تاکید کرد: از والدین درخواست می شود اسلحه های شکاری را در دسترس کودکان قرار ندهند.
رئیس اورژانش شهربابک هشدار داد، با توجه به تکرار حوادث اینچنینی از مردم تقاضا می شود نکات ایمنی در زمینه نگهداری اسلحه های مجاز شکاری را رعایت کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.
شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری کرمان واقع است.
ه گفته رئیس اورژانس شهرستان شهربابک، بازی با اسلحه شکاری و رها شدن تیر از آن، پسربچه شهربابکی را به کام مرگ کشاند.محمد خواجهندیک روز چهارشنبه افزود: پسر بچه ۱۰ ساله شهربابکی در یکی از روستاهای حومه جوزم این شهرستان ساکن بود که به دلیل شدت جراحت ناشی از برخورد گلوله به شکمش در مسیر انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
خواجه ندیک با بیان اینکه سال گذشته نیز شاهد چنین اتفاقی در روستای خبر شهربابک بودیم تاکید کرد: از والدین درخواست می شود اسلحه های شکاری را در دسترس کودکان قرار ندهند.
رئیس اورژانش شهربابک هشدار داد، با توجه به تکرار حوادث اینچنینی از مردم تقاضا می شود نکات ایمنی در زمینه نگهداری اسلحه های مجاز شکاری را رعایت کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.
شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری کرمان واقع است.
منبع: ایرنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین