تمرینات تیم نفت آبادان از سر گرفته شد / ۳ کرونایی جدید در تیم
کد خبر: ۲۹۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
پس از کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، تمرینات این تیم مجددا از سر گرفته شد.پس از مشخص شدن نتیجه تست دوم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و ابتلای هفت عضو این تیم به ویروس کرونا، با نظر بهنام سراج، سرمربی تیم تمرینات نفت برای حفظ سلامتی سایر بازیکنان، تعطیل شد تا پس از انجام تست سوم و مشخص شدن نتیجه آن، در صورت کاهش تعداد مبتلایان، تمرینات تیم از سر گرفته شود.
به گزارش ایسنا، شب گذشته (هجدهم خردادماه) نتیجه تست سوم صنعت نفتیها اعلام و مشخص شد که سه نفر به ویروس کرونا مبتلا شدهاند. ضمن اینکه از هفت نفر قبلی، شش نفر پس از قرنطینه خانگی و رعایت نکات بهداشتی، بهبود پیدا کردند. بنابراین در حال حاضر چهار عضو تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به کرونا مبتلا هستند.
باتوجه به کاهش تعداد مبتلایان به این ویروس در تیم نفت آبادان، تمرینات این تیم از سر گرفته شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین