قالیباف: مهمترین اولویت ما نظارت است
کد خبر: ۲۹۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
از رییس و هیات رییسه مجلس شورای اسلامی میخواهم نسبت به حفظ شأن مجلس اهتمام داشته باشند. تشکیل چنین جلساتی جای قدردانی دارد اما وقتی مشکلات مطرح میشود باید در مقابل پیشنهادات مطرح شده را نیز عملیاتی کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی مهمترین اولویت پارلمان را نظارت عنوان کرد.به گزارش ایسنا، محمدرضا صباغیان نماینده مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی در تذکری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) با اشاره به بررسی وضعیت اقتصادی با حضور وزیر اقتصاد و جمعی از مسئولان مربوطه اظهار کرد: ما در دوره قبل این تجربه را داشتیم در روزهای اول شأن و جایگاه مجلس شورای اسلامی رعایت میشد ولی در هفته و روزهای آخر این شأن رعایت نمیشد و جای تاسف داشت.
وی ادامه داد: از رییس و هیات رییسه مجلس شورای اسلامی میخواهم نسبت به حفظ شأن مجلس اهتمام داشته باشند. تشکیل چنین جلساتی جای قدردانی دارد اما وقتی مشکلات مطرح میشود باید در مقابل پیشنهادات مطرح شده را نیز عملیاتی کنیم.
نماینده مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار تشکیل کمیتهای برای نظارت بر اجرای پیشنهادات شد.
محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: مهمترین اولویت ما نظارت است که با همکاری شما نمایندگان این نظارت دقیق و میدانی خواهد بود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین