تخت روانچی : آمریکا حق انجام هیچ کاری در چارچوب قطعنامه ۲۲۳۱ را ندارد
کد خبر: ۲۹۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۷

نماینده ایران در سازمان ملل یک بار دیگر تکرار کرد که آمریکا ناقض قطعنامه ۲۲۳۱ است و حقی برای آغاز هیچ کاری در چارچوب این قطعنامه ندارد.به گزارش ایسنا، مجید تخت روانچی در توییتی اظهار کرد: سفیر آمریکا معتقد است که آمریکا طبق قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت، حق دارد فرآیند بازگشت تحریمها را آغاز کند؛ غلط است: آمریکا مشارکت کننده در برجام نیست زیرا ترامپ مشارکت آمریکا در آن را متوقف کرد.
وی تاکید کرد که «آمریکا که ناقض قطعنامه است هیچ حقی برای آغاز هیچ کاری درچارچوب ۲۲۳۱ راندارد.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین