آتش سوزی در جنگل عامری مهار شد
کد خبر: ۲۹۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: آتش سوزی در جنگل عامری بندر دیلم شب گذشته حدود ساعت ۱۰ شب اتفاق افتاده و حدود ساعت یک یا دو نیمه شب کاملا مهار شده است.غلامرضا منتظری در گفتوگو با ایسنا عنوان کرد: این آتش سوزی با کمک نیروهای مردمی و دستگاه های دولتی به محوریت منابع طبیعی کنترل شد.
وی با بیان اینکه خسارات این آتشسوزی هنوز مشخص نشده است، افزود: خوشبختانه آتش سوزی وسیع نبوده است.
این مسئول درباره علت رخداد حادثه اظهار کرد: احتمال همه چیز می رود، از گرمی هوا تا عوامل انسانی عمدی و یا سهوی؛ چون که آتش در نزدیکی جاده در غرب جاده دیلم به سمت خوزستان اتفاق افتاده و احتمال میرود که این قضیه عمدی باشد و عوامل انسانی در آن دخیل باشند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین