پرتابگر دیسک ایران: با پرواز بعدی برمیگردم
کد خبر: ۲۹۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷

پرتابگر دیسک ایران درباره اینکه همراه با بهنام شیری به ایران برنگشته است، گفت: تا دو هفته دیگر به کشور برمیگردم.به گزارش ایسنا، بهنام شیری و حسین رسولی، دو پرتابگر دیسک ایران هستند که بهمن ۹۸ به اردوی بلاروس اعزام شدند. با شیوع ویروس کرونا و لغو پروازهای بینالمللی، بازگشت این دو پرتابگر چند ماه به تاخیر افتاد تا اینکه امروز (یکشنبه، ۱۱ خرداد ۹۹) بهنام شیری به کشور بازگشت اما حسین رسولی همچنان در بلاروس به سر میبرد.
رسولی در گفتوگو با ایسنا به ماندنش در بلاروس اشاره کرد و گفت: با پرواز بعدی که تقریبا دو هفته دیگر است، به کشور برمیگردم و در این مدت هزینههای اقامتم با فدراسیون است.
او در ادامه افزود: اینکه به ایران برنمیگردم، درست نیست.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین