صد روز از رویارویی ایران با کرونا گذشت
کد خبر: ۲۹۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رئیسجمهوری با اشاره به گذشت صد روز از شیوع ویروس کرونا در ایران گفت: میلیونها شهروند ایرانی مسؤولانه، محدودیتها را پذیرفتند؛ هزاران عضو نظام درمان، فداکارانه ایستادند و ستاد ملی به ریاست رییسجمهور و به نماد فرماندهی واحد، ظرفیتها را سامان داد و میدان را راهبری کرد.به گزارش ایسنا، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:
«صد روز از رویارویی ایران با کرونا گذشت. میلیونها شهروند ایرانی مسؤولانه، محدودیتها را پذیرفتند؛ هزاران عضو نظام درمان، فداکارانه ایستادند و ستاد ملی به ریاست رییسجمهور و به نماد فرماندهی واحد، ظرفیتها را سامان داد و میدان را راهبری کرد.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین