جان باختن ۷۸۴ نفر بر اثر گازگرفتگی در سال ۹۸
کد خبر: ۲۹۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
در سال گذشته ۷۸۴ نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان باختند.بنابر آمار استخراج شده از سازمان پزشکی قانونی کشور، در سال گذشته، ۷۸۴ نفر در کشور بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، جان خود را از دست دادند، در حالی که این آمار در سال ۹۷، ۷۴۹ نفر بود.
به این ترتیب تعداد متوفیان ناشی از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷، با افزایش ۳۵ نفری (حدوداً پنج درصدی) روبهرو بود.
بر اساس این آمار، ۵۹۰ نفر از متوفیان ناشی از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در سال گذشته مرد و مابقی (۱۹۴ نفر) زن بودند.
همچنین استانهای تهران، فارس و اصفهان به ترتیب با ۱۳۶، ۶۹ و ۶۲ نفر بیشترین و استانهای هرمزگان، ایلام و بوشهر به ترتیب با چهار و ۶ نفر، کمترین مورد مرگ ناشی از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن را در سال گذشته داشتهاند. (آمار هر کدام از استانهای ایلام و بوشهر ۶ نفر بوده است).

منبع: مهر
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین