خوزستان کماکان در وضعیت طغیان کرونا
کد خبر: ۲۹۴۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: تهران و خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته جمعا نزدیک به نیمی از موارد ارجاع بیمارستانی و بستری ابتلای جدید به کووید_۱۹ در کشور را به خود اختصاص دادهاند.کیانوش جهانپور در صفحه توئیترش نوشت: «دو سوم موارد جدید ابتلا به کرونا در کشور از موارد تماس نزدیک با بیماران و سرپایی است، اما تهران و خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته جمعا نزدیک به نیمی از موارد ارجاع بیمارستانی و بستری ابتلای جدید به کووید_۱۹ در کشور را به خود اختصاص داده اند.
خوزستان کماکان در وضعیت طغیان»

X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین