درگذشت یکی از مدیران شبکه قرآن سیما بر اثر کرونا
کد خبر: ۲۹۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
مدیر پخش شبکه قرآن و معارف سیما پس از تحمل دوره بیماری کرونا، پیش از ظهر امروز (۱۰ اردیبهشت ماه) دار فانی را وداع گفت.به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، حسن حاتم خوانی ـ مدیر پخش شبکه قرآن و معارف سیما ـ پس از گذشت ۴۰ روز بستری در بیمارستان بر اثر ابتلای به بیماری کرونا درگذشت.
حسن حاتمخوانی از دو ماه گذشته به بیماری کرونا مبتلا شده بود و در این مدت دورهای کوتاه بهبود پیدا کرده بود، اما پیش از ظهر روز چهارشنبه (۱۰اردیبهشتماه) درگذشت.
او متولد سال ۵۳ بود و حدود ۱۷ سال سابقه حضور در بخشهای مختلف سیما را در کارنامه کاری خود داشت.
مدیر ارزیابی شبکه سه سیما، تهیهکنندگی برنامههای مختلف، کارشناس و ارزیاب برخی از برنامهها از جمله سوابق آن مرحوم است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین