قول مدیرعامل استقلال به پادوانی
کد خبر: ۲۹۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
مدیرعامل استقلال در پیامی از «پادوانی» مدافع برزیلی و سابق این تیم، دلجویی کرد و قول مساعدت برای پرداخت مطالباتش را داد.امروز (سهشنبه) «احمد سعادتمند» طی پیامی رسمی خطاب به پادوانی ضمن دلجویی، به وی قول مساعدت و هر گونه همکاری برای پرداخت مطالباتش از این باشگاه را داد.
سعادتمند در این پیام از مدافع پیشین آبی پوشان دعوت به عمل آورد برای دیدار حضوری، تجدید خاطرات با همبازیان سابقش در اولین فرصت به تهران بیاید.
پادوانی چند سال قبل در استقلال با مصدومیت شدید مواجه شد و با وجود قولهای متعدد مدیران استقلال، هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین