واشنگتن-سئول رزمایش هوایی برگزار کردند
کد خبر: ۲۹۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶
واشنگتن و سئول در اقدامی که واکنش کره شمالی را در پی خواهد داشت؛ رزمایش هوایی مشترک برگزار کردند.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یونهاپ، کره جنوبی و آمریکا در اقدامی که میتوان آن را هشداری آشکار به پیونگ یانگ تلقی کرد؛ در حال برگزاری رزمایش هوایی مشترک هستند.
البته نیروی هوایی کره جنوبی این اقدام را امری معمول تلقی کرد که هر سال برگزار میشود.
این در حالی است که واشنگتن-سئول رزمایش ماه نوامبر خود را به امید پیشرفت دیپلماسی در روابط آمریکا و کره شمالی به تعویق انداختند.
با این حال، مذاکرات واشنگتن-پیونگ یانگ تا این لحظه راه به جایی نبرده است و طرفین یکدیگر را به عدم حسن نیت متهم میکنند.
لغو رزمایشهای مشترک آمریکا-کره جنوبی همواره از پیششرطهای پیونگ یانگ برای مذاکره با واشنگتن بوده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین