قدردانی ارکستر سازهای ملی از کادر درمانی
کد خبر: ۲۹۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
ارکستر سازهای ملی در یک اجرای خانگی اثری را اجرا و به کادر درمانی تقدیم کرد.به گزارش ایسنا، ارکستر سازهای ملی با قدردانی از کادر درمان کشور، در یک اجرای خانگی اثر « سه تابلو از سوییت ابن سینا» را از فرهاد فخرالدینی با تنظیم علی اکبر قربانی به هنردوستان تقدیم میکند.
نوازندگان این اثر شامل کمانچه: علیرضا دریایی، حبیب جدیری، مهرداد مسعودیفرید، تار: شاهین صفایی، سنتور: علی عابدین، قیچک آلتو: شیما شاهمحمدی، عود: مریم خدابخش، امین حیدری، ویولنسل: مسعود فیروزی نژاد، پیانو: فروغ فضلی، نقاره: وحید اسدالهی، تمبک: بهنام معصومی هستند.
این اثر توسط موبایل و به صورت خانگی ضبط و تدوین شده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین