۲۰۰ مسافر ایرانی از فرودگاه بمبئی به ایران بازگشتند
کد خبر: ۲۹۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
حدود ۲۰۰ تن از مسافرین جا مانده از پروازهای برنامهای قبلی از هند، صبح امروز (جمعه) از فرودگاه بمبئی عازم ایران شدند.در راستای اقدامات به عمل آمده قبلی توسط سفارت ایران در دهلی نو و سرکنسولگری های کشورمان در بمبئی و حیدرآباد و در رابطه با انتقال هموطنان به کشور به دنبال تلاش های به عمل آمده سفارت کشورمان در دهلی نو و مساعدت دولت هند، امروز جمعه مورخه ۲۹ فروردین ۹۹ یک فروند هواپیمای ایرباس متعلق به شرکت هواپیمایی ملی ایران حدود ۲۰۰ تن از مسافرین جا مانده از پروازهای برنامه ای قبلی را به میهن اسلامی منتقل نمود.
در همین رابطه پیرو اقدامات انجام شده در خصوص شناسایی، اطلاعرسانی، اخذ مجوزهای بهداشتی و تردد، تمدید روادید و جابجایی هموطنان، صبح امروز کارکنان نمایندگی در بمئی ساعاتی قبل از حضور مسافران در رودگاه بمبئی حاضر و مساعدتهای لازم را به عمل آوردند.
علیخانی، سرکنسول ایران در مومبای نیز شخصا در فرودگاه حاضر و با مسافرین پرواز مذکور ددیار و ضمن ارائه توضیحات و توصیه ها ی لازم از صبوری و همراهی ایشان قدردانی و از نظرات و پیشنهادات هموطنان مطلع شد.
سرکنسول همچنین از مسئولین دفتر هما و مسئولین هندی گمرک و پلیس مستقر در فرودگاه بمبئی در مساعدت با مسافرین ایرانی سپاسگزاری کرد.
در همین رابطه پیرو اقدامات انجام شده در خصوص شناسایی، اطلاعرسانی، اخذ مجوزهای بهداشتی و تردد، تمدید روادید و جابجایی هموطنان، صبح امروز کارکنان نمایندگی در بمئی ساعاتی قبل از حضور مسافران در رودگاه بمبئی حاضر و مساعدتهای لازم را به عمل آوردند.
علیخانی، سرکنسول ایران در مومبای نیز شخصا در فرودگاه حاضر و با مسافرین پرواز مذکور ددیار و ضمن ارائه توضیحات و توصیه ها ی لازم از صبوری و همراهی ایشان قدردانی و از نظرات و پیشنهادات هموطنان مطلع شد.
سرکنسول همچنین از مسئولین دفتر هما و مسئولین هندی گمرک و پلیس مستقر در فرودگاه بمبئی در مساعدت با مسافرین ایرانی سپاسگزاری کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین