وزیر ارشاد از مصوبه جدید هیات دولت خبر داد
کد خبر: ۲۹۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین توئیت خود با اشاره به مصوبه امروز هیات دولت نوشت: براساس مصوبه دولت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ورزش و جوانان و همچنین شهرداریها میتوانند از اجاره بها اماکن خود صرف نظر یا افزایش دوره بهرهبرداری را بالا ببرند.
به گزارش ایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن توئیت سید عباس صالحی آمده است:
«با توجه به تعطیلی اماکن و فضاهای فرهنگی و هنری و ورزشی، این پیشنهاد در دولت مصوب گردید: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ورزش و شهرداریها در مورد اماکن واگذارشده به بخش خصوصی مجاز باشند تا نسبت به امهال یا بخشودگی اجاره در دوره تعطیلی یا افزایش دوره بهرهبرداری اقدام کنند.»
به گزارش ایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن توئیت سید عباس صالحی آمده است:
«با توجه به تعطیلی اماکن و فضاهای فرهنگی و هنری و ورزشی، این پیشنهاد در دولت مصوب گردید: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ورزش و شهرداریها در مورد اماکن واگذارشده به بخش خصوصی مجاز باشند تا نسبت به امهال یا بخشودگی اجاره در دوره تعطیلی یا افزایش دوره بهرهبرداری اقدام کنند.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین