|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۶:۴۳

موش بازیگوش یک قنادی را در دزفول پلمب کرد+عکس

کد خبر: ۲۹۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
موش بازیگوش یک قنادی را در دزفول پلمب کرد+عکس
دیشب تصویری از یک موش بزرگ در یکی از قنادی‌های شهر دزفول در فضای مجازی منتشر شد که مرکز بهداشت بلافاصله اقدام به پلمب این قنادی کرد.
رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: وجود یک موش در شیرینی‌های یک قنادی در دزفول را پلمب کرد.

رضا پورآیین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دیشب تصویری از یک موش بزرگ در یکی از قنادی‌های شهر دزفول در فضای مجازی منتشر شد که مرکز بهداشت بلافاصله اقدام به پلمب این قنادی کرد.

وی اظهارداشت: این قنادی از روز شنبه با توجه به بازگشایی برخی مشاغل فعالیت خود را آعاز کرده بود که به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی و وجود موش در شیرینی‌ها با دستور قضایی پلمب شد.

رئیس مرکز بهداشت دزفول با بیان اینکه وجود هرگونه جونده در مواد غذایی سلامت مردم را تهدید می‌کند، گفت: انبوه شیرینی‌های تولید شده توسط این قنادی معدوم شدند.

وی افزود: این شیرینی فروشی برای  فعالیت دوباره باید نواقص بهداشتی را رعایت کند و گواهی بهداشتی تایید شده داشته باشد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین