آیت الله سیستانی خواستار لغو محکومیت از توهین کننده به خود شد
کد خبر: ۲۹۳۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰

دفتر حضرت آیت الله سیستانی در عراق خواستار لغو محکومیت یک فعال فضای مجازی که متهم به اهانت به ایشان بود، شد.به گزارش شفقنا، این فعال مجازی به نام کاظم عبیس عبد، از سوی دادگاه بابل در عراق به اتهام اهانت به مرجع عالیقدر تشیع به دو سال حبس محکوم شده بود.
دفتر حضرت آیت الله سیستانی پس از اطلاع از این حکم در نامه ای به دادگاه، ضمن مخالفت با حبس این فعال مجازی، خواهان لغو این محکومیت شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین