مسمومیت چهارتن با گاز مونوکسیدکربن در تهران
کد خبر: ۲۹۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲

رئیس اورژانس تهران از مسمومیت چهار نفر با گاز مونوکسیدکربن در خیابان هاشمی تهران خبر داد.دکتر پیمان صابریان در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت 12 و 36 دقیقه امروز (22فرودین ماه) یک مورد مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن به مرکز اورژانس تهران اطلاع داده شد که بلافاصله تکنسینهای اورژانس به محل حادثه واقع در خیابان هاشمی، کوچه افراجردی اعزام شدند.
وی ادامه داد: تکنسینهای اورژانس در محل بهسرعت وضعیت چهار نفری را که در محل حضور داشتند و دارای علائم مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن بودند را بررسی کردند. خوشبختانه با اقدام به موقع تکنسینهای اورژانس وضعیت عمومی هر چهار نفر بهبود پیدا کرد و در محل درمان شدند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین