توئیت شمخانی با هشتگ اجتماع قلبها
کد خبر: ۲۹۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
دبیر شورایعالی امنیت ملی در توییتر نوشت: نیمه شعبان نماد انتظار امیدآفرین و پیشبرنده برای نسل ما بوده است.علی شمخانی، دبیر شورایعالی امنیت ملی، در صفحه توییتر خود به مناسبت نیمه شعبان نوشت: نیمه شعبان نماد انتظار امید آفرین و پیشبرنده برای نسل ما بوده است. پیش از انقلاب، سرنگونی حکومت ستمشاهی، در دوران دفاع مقدس، شکست استکبار و نابودی صدام و امروز، غلبه بر ویروس فراگیرِ سلامت ستیز، تحریم، تحقیر و ...؛ میلاد حضرت عشق، مهدی موعود(عج) مبارک.
شمخانی این توئیت را با هشتگ اجتماع قلبها منتشر کرد.

X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین