|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۱۰

رایزنی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و قزاقستان

کد خبر: ۲۹۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲
وزیران امور خارجه ایران و قزاقستان به صورت تلفنی با یکدیگر رایزنی و گفتگو کردند.

به گزارش ایسنا، در گفتگوی تلفنی محمد جواد ظریف و «مختار تیلوبردی»، وزیران  امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان همکاریهای دوکشور در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین