نخست وزیر انگلیس در آی سی یو بستری شد
کد خبر: ۲۹۲۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، به دلیل تشدید بیماری کرونا در بخش مراقبت های ویژه، بستری شد.به گزارش اسکای نیوز، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، به دلیل تشدید بیماری کرونا در بخش مراقبت های ویژه، بستری شد.
سیاستمدار ۵۵ ساله بریتانیایی ۲۶ مارس اعلام کرده بود که آزمایش کرونا او مثبت بوده و به همین دلیل در اقامتگاه نخستوزیر در ساختمان شماره ۱۰ "داونینگ استریت" در قرنطینه خواهد بود.
چنانچه جانسون قادر به انجام وظایف خود به عنوان رئیس دولت نباشد، قائم مقام او، دومینیک راب، وزیر خارجه بریتانیا سرپرستی هیئت دولت بریتانیا را بر عهده خواهد گرفت.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین