کاپیتانهای پرسپولیس، کرونا را جدی نگرفتهاند!+عکس
کد خبر: ۲۹۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
روز گذشته بازیکنان پرسپولیس در یک پست مشترک در اینستاگرام، از مشکلات مالی تیم گفتند و گلایه کردند. حال پس از این اتفاق اینستاگرام رسمی باشگاه پرسپولیس عکسی از دیدار کاپیتانهای این تیم با رسول پناه سرپرست موقت و هاشمی عضو هیئت مدیره باشگاه منتشر کرد.
خبروززشی نوشت:کاپیتانهای پرسپولیس با اعضای هیئت مدیره این باشگاه دیدار کردند.روز گذشته بازیکنان پرسپولیس در یک پست مشترک در اینستاگرام، از مشکلات مالی تیم گفتند و گلایه کردند. حال پس از این اتفاق اینستاگرام رسمی باشگاه پرسپولیس عکسی از دیدار کاپیتانهای این تیم با رسول پناه سرپرست موقت و هاشمی عضو هیئت مدیره باشگاه منتشر کرد.
در روزهای کرونایی اخیر به نظر می رسد کاپیتانهای پرسپولیس شرایط فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکردند و در کنار یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین