صفارهرندی:هروقت قویتر و مؤثرتر عمل کردیم، طعنه و دشنام بیشتری ازطرف حاکمان کاخسفید نثارمان شده
کد خبر: ۲۹۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: هجمه اخیربه یکی ازهوشمندترین نهادهای خدمتگزار مردم یعنی ستاد اجرایی فرمان امام از سوی کینهتوزترین دشمنان ملت مصداق امروزی همان جدال قدیمی است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش نسبت به هجمه مقامات آمریکایی و رسانههای معاند علیه ستاد اجرایی فرمان امام اظهار کرد که در این چهل سال به تجربه دریافتیم که هروقت قویتر و مؤثرتر عمل کردیم، طعنه و دشنام بیشتری ازطرف حاکمان کاخسفید نثارمان شده است.به گزارش ایسنا، محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به هذیانگویی اخیر سخنگوی وزارت خارجه و نماینده ویژه ایالات متحده امریکا در امور ایران و اتهامزنی به ستاد اجرایی فرمان امام گفت: مه فشاند نور و سگ عوعو کند ... این تصویر کلی جدال چهل ساله ما و امریکاست. به تجربه دراین مدت دریافتهایم که هروقت قویتر و مؤثرتر عمل کردهایم،طعنه و دشنامهای بیشتری ازجانب حاکمان کاخ سفید نثارمان شده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: هجمه اخیربه یکی ازهوشمندترین نهادهای خدمتگزار مردم یعنی ستاد اجرایی فرمان امام از سوی کینهتوزترین دشمنان ملت مصداق امروزی همان جدال قدیمی است.
صفارهرندی تأکید کرد: ترس امریکاییها و نوچههای حقیرشان از اینست که عملکرد جهادی امثال ستاداجرایی فرمان امام این باور را در مردم ایران و آزادی خواهان دنیا جابیندازد که به مدد دانش، همت و مجاهدت مؤمنانه میتوان کارهای ناشدنی را شدنی کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین