تماسهای انصارالله با طرف سعودی برای مهار تنشها
کد خبر: ۲۹۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
جنبش انصارالله یمن امروز سه شنبه از تماسها با طرف سعودی برای مهار کردن تشدید تنشهای نظامی میان دو طرف طی دو روز اخیر خبر داد.به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، ضیف الله شامی، وزیر اطلاع رسانی در دولت یمن در صنعاء در مصاحبه با الجزیره اعلام کرد که تماسهایی میان انصارالله و عربستان از طریق میانجیگرانی برای مهار تشدید تنشها انجام میشود.
وی ادامه داد: ما دست خود را به سمت صلح جامعی که راهحلهای کاملی ارائه دهد، دراز میکنیم.
پیشتر نیز سفیر عربستان در یمن با بیان اینکه کشورش در حال انجام مذاکرات روزانه با انصارالله است، اعلام کرد، بحث انجام مذاکرات برای پایان دادن به جنگ یمن نیز مطرح است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین