|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۰:۴۶

شمار مسمومی‌های الکل در یزد به 40 نفر رسید

کد خبر: ۲۹۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
این مسوول اظهار کرد: خوردن و استنشاق الکل و مواد شوینده هیچ تاثیری در جلوگیری از ابتلا به کرونا ندارد .
رییس مرکز فوریت‌های پزشکی استان یزد گفت: تاکنون ۴۰ نفر از شهروندان این استان بر اثر مصرف الکل صنعتی مسموم شدند.

دکتر احمد دهقان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد ۶ نفر فوت کردند ، سه نفر نابینا شدند و حال سه نفر وخیم است.

به گفته وی این افراد در بیمارستان‌های مختلف یزد و برخی شهرستانها بستری و تحت معالجه هستند.

این مسوول اظهار کرد: خوردن و استنشاق الکل و مواد شوینده هیچ تاثیری در جلوگیری از ابتلا به کرونا ندارد .

دهقان یادآور شد: مردم در صورت سوال با سامانه ۴۰۳۰ وزارت بهداشت و یا  ۱۱۱ در استان تماس بگیرند .

تاکنون در استان یزد یک هزار و یک نفر بر اساس آزمایش به این ویروس مبتلا شدند و ۱۰۴ نفر هم فوت کردند.  

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین