|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۰:۱۳

محمدرضا خاتمی به ویروس کرونا مبتلا شد

کد خبر: ۲۹۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷
محمدرضا خاتمی به علت مبتلا شدن به ویروس کرونا، در بیمارستان بستری شد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا خاتمی، عضو حزب اتحاد ملت و نماینده مجلس ششم، به علت ابتلا به ویروس کرونا برای مداوا در بیمارستان بستری شده است.



ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین